Raatikainen, E., Rauhala, LA. & Mäenpää, S. (2021). An educational intervention focused on teaching Qualified Empathy to social work students in Finland. Journal of Applied Research in Higher Education. https://www.emerald.com/insight/content/doi/10.1108/JARHE-11-2020-0404/full/html
Hakanen S., Korpela E., Mäenpää S., Rantala-Nenonen K. 2020. Sosiaalialan luovat menetelmät läppärillä – Pedagogisia kokeiluja etäopetuksessa.Hyvinvointi ja terveys poikkeusoloissa. Metropolian…
Raatikainen, E., Rauhala, LA. & Mäenpää, S. (2021). An educational intervention focused on teaching Qualified Empathy to social work students in Finland. Journal of Applied Research in Higher Education. https://www.emerald.com/insight/content/doi/10.1108/JARHE-11-2020-0404/full/html
Hakanen S., Korpela E., Mäenpää S., Rantala-Nenonen K. 2020. Sosiaalialan luovat menetelmät läppärillä – Pedagogisia kokeiluja etäopetuksessa.Hyvinvointi ja terveys poikkeusoloissa. Metropolian julkaisuja. http://urn.fi/URN:ISBN:978-952-328-263-6
Raatikainen E., Rauhala L., Mäenpää S. 2017. Qualified Empathy - a Key Element for an Empowerment Professional. Sosiaalipedagoginen aikakausikirja, vuosikirja 2017, vol 18. , 113–21.
https://journal.fi/sosiaalipedagogiikka/article/view/65404/30617
Pusa T., Rintakorpi K., Rusanen S., Mäenpää S. 2016. Lapsen ”liikkumavara” varhaiskasvatuksen eetosten ristivedossa. Sosiaalipedagoginen aikakausikirja, vuosikirja 2016, vol 17.
Rusanen, S., Pusa T., Mäenpää, S. 2015. Visual arts education and the
diverse professional identities of kindergarten teachers.
European Journal of Social and Behavioural Sciences. 12, 1, 1675–1682.
http://www.futureacademy.org.uk/files/menu_items/other/150ejsbs.pdf
Judin P., Mäenpää S., Parviainen M., Renfors H. 1991. Veden jäljillä – kuvaamataidon opas vesitien kulkijoille. Taideteollisen korkeakoulun julkaisusarja B25.