Koirikivi, P. (2024). Missä on tekoälykeskustelun pedagoginen ydin? Hiilta ja timanttia -blogi, 4.9.2024.
Koirikivi, P. (2024). Korkeakoulutuksen aktiivisella kehittämisellä vastataan muuttuviin osaamistarpeisiin. Hiiltä ja timanttia -blogi, 5.3.2024.
Koirikivi, P., Benjamin, S., Kuusisto, A. (2023). Ekososiaalisesti kestävän kasvatuksen ihanteet ja haasteet. Tarkastelussa toisen asteen opiskelijoitten näkemykset koulukasvatuksen kehittämistarpeista. [Ideals and Challenges of Ecosocially Sustainable Education: Examining Secondary-Level Students' Views on the Needs for Educational Development] Kasvatus 54(2), 145–159.
Benjamin, S., Koirikivi, P., & Kuusisto, A. (2022). Nuorten elämänkulun haasteita ja vastoinkäymisiä: Näkökulmia resilienssiin kestävän hyvinvoinnin teorian valossa. [Challenges and Adversities in the Life Course of Youth: Perspectives on Resilience in Light of Sustainable Wellbeing Theory] Nuorisotutkimus 40(3), 59-76.
Koirikivi, P., Benjamin, S., Hietajärvi, L., Kuusisto, A., Gearon, L. (2021). Resourcing Resilience: Educational Considerations for Supporting Wellbeing and Preventing Violent Extremism amongst Finnish Youth. International Journal of Adolescence and Youth (26) 1, 553-569.
Benjamin, S., Koirikivi, P., Gearon, L. & Kuusisto, A. (2022). Addressing Hostile Attitudes in and through Education—Transformative Ideas from Finnish Youth. Youth 2(4), 556-569.
Koirikivi, P., Benjamin, S., Kuusisto, A., Gearon, L. (2021). Values, Lifestyles, and Narratives of Prejudices amongst Finnish Youth. Journal of Beliefs and Values 44(1), 32-46.