Muut tutkinnot, sertifikaatit ja koulutukset

Ammatillinen opettaja, OAMK

Näyttötutkintomestari, HAMK

EuSim Simulaatio-ohjaaja

Johtamisen erikoisammattitutkinto

Seksuaalineuvoja (SSS)

 

Kielitaito

Suomi: Äidinkieli Englanti: Erinomainen Ruotsi: Hyvä Saksa: Keskinkertainen

Julkaisut

Manninen SM, Kero K, Riskumäki M, Vahlberg T, Polo-Kantola P. Medical and midwifery students need increased sexual medicine education to overcome barriers hindering bringing up sexual health issues – A national study of final-year medical and midwifery students in Finland. Eur J Obstet Gynecol Reprod Biol. 2022;279:112-117. doi:10.1016/j.ejogrb.2022.10.021

Manninen SM, Koski J. Kokemuksia Erasmus+ -opettajavaihdosta Malawista. Kätilölehti 5/2022;127:30-33.

Manninen SM. Virtsainkontinenssista kärsii jopa puolet naisista. Kätilölehti 4/2022;127:10-13.

Manninen SM. Kierukan voi asettaa myös hoitaja. Kätilölehti 4/2022;127:14-16.

Kevo L, Manninen SM, Kero K, Polo P. Lääketieteen opiskelijat tarvitsevat seksuaalilääketieteen opetusta - kyselytutkimus Suomen lääketieteellisissä tiedekunnissa. Suom Lääkäril 2022; 77: e31879 www.laakarilehti.fi/e31879.

Manninen SM, Tiitta P, Polo P. Synnytys- ja naistentautiopin osaamistavoitteet toteutuvat opiskeluvaihdossa kohtalaisesti. Suom Lääkäril 2022; 77 : e31600 www.laakarilehti.fi/e31600.

Manninen SM, Polo-Kantola P, Vahlberg T, Kero K. Patients with chronic diseases: is sexual health brought up by general practitioners during appointments? – A web-based study. Maturitas. 2022;160:16-22.

Manninen SM, Kero K, Perkonoja K, Vahlberg T, Polo-Kantola P. General practitioners' self-reported competence in the management of sexual health issues - a web-based questionnaire study from Finland. Scand J Prim Health Care. 2021;39(3):279-87. doi:10.1080/02813432.2021.1934983

Mäkinen J, Manninen SM, Perheentupa A, Lehto S. Miten Turun yliopistosta valmistuvat gynekologit ovat saavuttaneet koulutustavoitteensa? Duodecim. 2013;129(8):833-839.

Mäkinen J, Manninen S-M, Lehto S, Perheentupa A. Challenges in Training and Its Assessment: A Survey of Ob-Gyn Trainees in The University of Turku, Finland. Slovenian Journal of Public Health No. 4/2012;51:261–269.