Artikkelit:
Aejmelaeus, M., Iskala, E. & Gröndahl, H. (2024). Käyttäjätestauksilla näköalaa energia-alan opintojen digipedagogiseen suunnitteluun. ITK - Interaktiivinen Tekniikka Koulutuksessa 2024. Suomen eOppimiskeskus ry. 12–15.
Aejmelaeus, M. & Gröndahl, H. (2023). Mikro-oppiminen tukee jatkuvaa oppimista nopeasti muuttuvassa maailmassa. DIGI 2023 – Verkon uusia välineitä ja menetelmiä. Toim. Petri Silmälä. 8–13. https://urn.fi/URN:ISBN:978-952-328-404-3. Metropolia.
Suoheimo, M.…
Artikkelit:
Aejmelaeus, M., Iskala, E. & Gröndahl, H. (2024). Käyttäjätestauksilla näköalaa energia-alan opintojen digipedagogiseen suunnitteluun. ITK - Interaktiivinen Tekniikka Koulutuksessa 2024. Suomen eOppimiskeskus ry. 12–15.
Aejmelaeus, M. & Gröndahl, H. (2023). Mikro-oppiminen tukee jatkuvaa oppimista nopeasti muuttuvassa maailmassa. DIGI 2023 – Verkon uusia välineitä ja menetelmiä. Toim. Petri Silmälä. 8–13. https://urn.fi/URN:ISBN:978-952-328-404-3. Metropolia.
Suoheimo, M., Aejmelaeus, M., Stukolkina, L. & Tohka, A. & Koutonen E. (2022). Service Design and Digital Pedagogy: Managing the Creation of a Learning Space for the Energy, Real Estate, and Construction Fields. The 23rd dmi: Academic Design Management Conference Proceedings.
Södervik, I., Katajavuori, N., Kapp, K., Laurén, P., Aejmelaeus, M. & Sivén, M. (2021). Fostering Performance in Hands-On Laboratory Work with the Use of Mobile Augmented Reality (AR) Glasses. Education Sciences. 11. 816. 10.3390/educsci11120816.
Kapp, K., Sivén, M., Laurén, P., Aejmelaeus, M., Virtanen, S., Katajavuori, N., & Södervik, I. (2020). Learning of Laboratory Skills via Augmented Reality - Case Study in Pharmacy. EDULEARN20 Proceedings.
Posterit:
Aejmelaeus, M., Iskala, E. & Suvanto, J. (2024). Tule opiskelemaan energiasiirtymän aiheita ilmaiseksi verkossa! Interaktiivinen tekniikka koulutuksessa -konferenssi.
Gröndahl, H., Aejmelaeus M. & Koutonen E. (2023). Energia-alan ammatillinen jatkokouluttautuminen mikrokurssien avulla. Interaktiivinen tekniikka koulutuksessa -konferenssi.
Aejmelaeus, M., Gröndahl, H. & Koutonen E. (2023). Opettajan työn keventäminen digipedagogisella suunnittelulla. Interaktiivinen tekniikka koulutuksessa -konferenssi.
Aejmelaeus, M., Gröndahl, H., Stukolkina, L. & Suoheimo, M. (2022). Energia-alan ammatillinen jatkokouluttautuminen verkko-opintojen kautta. AMK- ja ammatillisen koulutuksen tutkimuspäivät.
Esitelmät:
Aejmelaeus, M. & Iskala, E. (2024). Case study: Conducting user testing provides insights into the design of online courses related to energy transition. MoodleMoot Finland 2024. Helsingin yliopisto, Helsinki.
Gröndahl, H. & Aejmelaeus, M. (2023). Moodlen visualisointi saavutettavasti. Interaktiivinen tekniikka koulutuksessa -konferenssi.